Hledáte brigádu s možností dlouhodobé spolupráce v kancelářích v Praze? Dokážete poskytnout našim zákazníkům zábavu a zážitek z nakupování? Pak hledáme právě Vás!

Náplň práce:

  • Komunikace se zákazníky
  • Vyřizování emailů a zpráv od zákazníků
  • Odpovídání na komentáře na Facebooku a Instagramu
  • Kontrola objednávek, funkčnosti webu a dostupnosti zboží
  • Vyřizování reklamací nebo vrácení zboží
  • Komunikace s dopravci (odesílání/přijímání balíčků)
  • Práce s excelovými tabulkami
  • Příležitostná administrativa a další praktické úkoly podle situace

Co nabízíme:

  • Práci na DPP, nástup možný po dohodě
  • Dobré platové ohodnocení, možnost pracovat i na složitějších úkolech
  • Flexibilita – změny si budete domlouvat podle svého časového rozvrhu
  • Práci z domova / homeoffice

Jak si Vás představujeme:

  • Příjemné vystupování, prozákaznícký přístup a komunikativnost
  • Časová flexibilita
  • Zkušenost s prací v e-shopu nebo v zákaznické podpoře
  • Možnost pracovat alespoň 15 hodin/týden
  • Ovládáte český jazyk – rodilý mluvčí
  • Pečlivost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost

Životopisy prosím posílejte na [email protected], děkujeme a těšíme se na Vás.