Hledáte brigádu s možností dlouhodobé spolupráce v kancelářích v Praze? Dokážete poskytnout našim zákazníkům zábavu a zážitek z nakupování? Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky
- Vyřizování emailů a zpráv od zákazníků
- Odpovídání na komentáře na Facebooku a Instagramu
- Kontrola objednávek, funkčnosti webu a dostupnosti zboží
- Vyřizování reklamací nebo vrácení zboží
- Komunikace s dopravci (odesílání/přijímání balíčků)
- Práce s excelovými tabulkami
- Příležitostná administrativa a další praktické úkoly podle situace
Co nabízíme:
- Práci na DPP, nástup možný po dohodě
- Dobré platové ohodnocení, možnost pracovat i na složitějších úkolech
- Flexibilita – změny si budete domlouvat podle svého časového rozvrhu
- Práci z domova / homeoffice
Jak si Vás představujeme:
- Příjemné vystupování, prozákaznícký přístup a komunikativnost
- Časová flexibilita
- Zkušenost s prací v e-shopu nebo v zákaznické podpoře
- Možnost pracovat alespoň 15 hodin/týden
- Ovládáte český jazyk – rodilý mluvčí
- Pečlivost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
Životopisy prosím posílejte na [email protected], děkujeme a těšíme se na Vás.