Jaké jsou akceptované platební metody na vašem e-shopu?

Na našem e-shopu přijímáme platby kartou prostřednictvím platební brány Stripe. Také můžete využít platbu bankovním převodem případně Vám doručíme zboží na dobírku.

Jaký je průměrný čas doručení objednávek?

Průměrný čas doručení objednávky jsou dva pracovní dny. Většinou odesíláme zboží ten samý, případně druhý pracovní den a další den je zboží doručeno.

 

Jaký je postup reklamace zboží?

Pro uplatnění reklamace vyplníte jednoduchý reklamační formulář a zboží odešlete na naši adresu. Poté, co zboží převezmeme vaši reklamaci zpracujeme nejpozději do 30 dnů. Případná refundace je vyřízena stejným způsobem jako platba – vrácením peněz na účet případně kartu. Pokud jste platili dobírkou, uveďte číslo Vašeho účtu do reklamačního formuláře.

Může být zboží vráceno bez udání důvodu?

Ano, dle zákona musí být toto odstoupení doručeno na naši e-mailovou do 14 dnů od přijetí zboží. Zboží by mělo být doručeno na naši adresu neprodleně po oznámení odstoupení. Peníze za nepoškozené zboží Vám vrátíme do 7 dní.

Nabízíte dopravu zdarma a pokud ano, za jakých podmínek?

Bohužel, standardně dopravu zdarma nenabízíme. Doprava zdarma je součástí pouze speciálních akcí.

Jaké jsou podrobnosti o vašich zákaznických programech, např. věrnostních programech?

Momentálně nenabízíme žádné věrnostní programy. Na jejich přípravě usilovně pracujeme.

Jakým způsobem komunikujete s vašimi zákazníky ohledně jejich objednávek (např. potvrzení objednávky, upozornění na doručení apod.)?

Při každé změně stavu Vaší objednávky budete informování e-mailem. V den doručení Vás telefonicky kontaktuje Vámi vybraný dopravce, zpravidla dostanete avízo o doručení den předem.

Nabízíte nějaké slevy nebo akce na vašem e-shopu a pokud ano, jak často se objevují?

Pravidelně pořádáme nákupní akce jejich součástí jsou i slevy na produkty. Jejich pravidelnost není specifikována, avšak objevují se několikrát ročně.

Může být zboží předem zarezervováno nebo je třeba zaplatit předem?

Rezervace zboží u nás není nutná, vždy vidíte, zda je zboží skladem. Pokud je zboží skladem, můžete ho objednat a zaplatit vybranou metodou – jak předem, tak při doručení. Pro možnost platby na fakturu nás kontaktujte e-mailem.

Jakým způsobem se řeší problémy s doručením zboží, např. ztráta zásilky nebo poškození zboží během přepravy?

Pokud se vyskytne problém s doručením Vaší zásilky, kontaktujeme Vás a z pravidla bez prodlení zasíláme zboží znovu. Je pro nás priorita doručit zboží v pořádku a včas.