Na našem e-shopu přijímáme platby kartou prostřednictvím platební brány Stripe. Také můžete využít platbu bankovním převodem případně Vám doručíme zboží na dobírku.
Průměrný čas doručení objednávky jsou dva pracovní dny. Většinou odesíláme zboží ten samý, případně druhý pracovní den a další den je zboží doručeno.
Pro uplatnění reklamace vyplníte jednoduchý reklamační formulář a zboží odešlete na naši adresu. Poté, co zboží převezmeme vaši reklamaci zpracujeme nejpozději do 30 dnů. Případná refundace je vyřízena stejným způsobem jako platba – vrácením peněz na účet případně kartu. Pokud jste platili dobírkou, uveďte číslo Vašeho účtu do reklamačního formuláře.
Ano, dle zákona musí být toto odstoupení doručeno na naši e-mailovou do 14 dnů od přijetí zboží. Zboží by mělo být doručeno na naši adresu neprodleně po oznámení odstoupení. Peníze za nepoškozené zboží Vám vrátíme do 7 dní.
Bohužel, standardně dopravu zdarma nenabízíme. Doprava zdarma je součástí pouze speciálních akcí.
Momentálně nenabízíme žádné věrnostní programy. Na jejich přípravě usilovně pracujeme.
Při každé změně stavu Vaší objednávky budete informování e-mailem. V den doručení Vás telefonicky kontaktuje Vámi vybraný dopravce, zpravidla dostanete avízo o doručení den předem.
Pravidelně pořádáme nákupní akce jejich součástí jsou i slevy na produkty. Jejich pravidelnost není specifikována, avšak objevují se několikrát ročně.
Rezervace zboží u nás není nutná, vždy vidíte, zda je zboží skladem. Pokud je zboží skladem, můžete ho objednat a zaplatit vybranou metodou – jak předem, tak při doručení. Pro možnost platby na fakturu nás kontaktujte e-mailem.
Pokud se vyskytne problém s doručením Vaší zásilky, kontaktujeme Vás a z pravidla bez prodlení zasíláme zboží znovu. Je pro nás priorita doručit zboží v pořádku a včas.